понеділок, 11 лютого 2013 р.

«Робота на дому», або черговий спосіб шахрайства


     З кожним роком шахраї шукають все нових способів нечесного збагачення. Не новина, що вже давно, вони пробралися і до світової мережі. Вже не один рік у світі процвітає «інтернет шахрайство». В Інтернеті існують цілі системи, так званих «лохотронів», від складних фінансових пірамід, до простого та зухвалого обдурювання та здирництва. Приміром, такого як от «робота на дому». Саме на вудку шахраїв, які пропонували «роботу на дому», і потрапила жителька Ніжина, Наталія.


     – Так сталося, – розповідає жінка, – що я залишилася без постійної роботи. Тож вирішила пошукати, підходящу вакансію в Інтернеті. На одному з сайтів мою увагу привернуло оголошення, про «роботу на дому». Це зацікавило мене, і я відгукнулася, на пропоновану в оголошенні електронну адресу. В той самий день мені відповіли, надіславши інструкцію по роботі. Потрібно було збирати письмові ручки, з деталей, які мені будуть надсилатися поштою. А потім відправляти, вже готову продукцію замовнику. В інструкції все дуже красиво описувалося, текст змушував вірити. Вказувалась досить таки пристойна, навіть трохи захмарна платня, як для простого українця. Навіть було застереження «Ми не шахраї». Також, зазначалася, обов'язкова умова, без якої робота не почнеться. Потрібно було переказати через платіжну систему WebMoney, - 56 гривень, мовляв оплатити поштову доставку роботи. І після оплати, впродовж семи днів, повинна була надійти посилка з деталями. Я зробила все, як потрібно, переказала гроші і почала чекати. В чеканні минуло сім днів – але мені нічого не надійшло. Я почекала ще трохи, але очікуваної посилки не було. Можливо, якась затримка на пошті, чи ще щось, втішала я себе. Пройшло вже чимало часу, але ніякої звісточки, від псевдо роботодавців не надходило. Тоді я почала писати листи на електронну адресу, тому що інших контактів я не мала. Та і це виявилося безрезультатно. Саме в той момент, я зрозуміла, що маю справу із шахраями, і нічого від них не доб'юся. Стало тільки трішки досадно і захотілося інших застерегти, хто, зневірившись, у пошуках роботи ладен вірити в будь яку брехню. Краще я б оті 56 гривень на благодійність віддала, а не цим хитрюгам!

Шахраї обрали досить розумний і хитрий спосіб для наживи. Адже за 56 гривень, ніхто не піде жалітися в міліцію. А навіть якщо і піде, то знайти злодіїв буде не просто, бо по собі вони залишають тільки електронну адресу. Яку можна видаляти, відновлювати, змінювати чи заводити нову на різних інтернет-сервісах. А скільки таких, як Наталія по Україні? Знаю одне, що не мало! Цим і користуються злочинці, заманюючи зневірених людей, обіцянками про велику зарплатню і неважку роботу. От і порахуйте, двадцятьох одурять, мають вже більше тисячі, на чужій довірливості, зароблених грошей 

В Інтернеті море подібних оголошень. Одні пропонують вдома: збирати ручки, клеїти конверти, виготовляти магніти та сувеніри, упаковувати штучний товар. Інші: виконувати неважкі завдання, розсилати рекламу. І всі просять передоплату. Ще й, неначе, глузуючи пишуть, «ЦЕ НЕ ЛОХОТРОН», «МИ НЕ ШАХРАЇ». Єдиний спосіб запобігти шахраям – не вірити і не переказувати гроші. 

Випадки, такого роду, шахрайства досить часто висвітлюються у ЗМІ. Та це не зупиняє, злодіїв, адже відчуваючи безкарність, вони й далі наживаються на людській біді, вірі та надії. Отак і виходить в нашій державі, що хитріший збагачується, маючи всіх за дурників. А робочих місць з достойною зарплатнею, як не було, так і нема. Навкруги тільки обіцянки та шахрайство.

Немає коментарів:

Дописати коментар